FAQ

Meest gestelde vragen

1. Hoe laat kan ik mijn bestelling ophalen?
2. Ik wil graag iets in mijn bestelling veranderen, hoe doe ik dat?
3. Kan ik bij het afhalen van de bestelling pinnen?
4. Hoe weet ik welke confectiemaat ik draag?
5. Ik wil mijn bestelling annuleren, wat zijn de kosten?
6. Kan ik op rekening betalen?

Antwoorden:
1. Na ontvangst van uw bestelling plannen wij uw bestelling in. U krijgt van ons bericht over de afhaal en retourdata en de bijbehorende data.

2. Dat kan telefonisch, of per e-mail. Wilt u extra artikelen bestellen kan dat ook via onze verhuurshop online.

3. Ja, bij ons kunt u pinnen.

4. Confectiematen zijn vaak terug te vinden in labels van uw kleding. Bijv. een herenkostuum of een mantelpakje. Damesmaten lopen in de reeks 34-36-38-40-42 enz. Herenmaten lopen in de reeks 46-48-50-52-54 enz. Bij twijfel kunt u uw postuuromschrijving weergeven in het commentaar vakje bij uw bestelling.

5. Na bevestiging van uw bestelling zijn er aan een annulering kosten verbonden.

6. Betaling achteraf op rekening is niet mogelijk. Betaling vooraf per bank is wel mogelijk a.d.h.v. uw orderbevestiging. Op aanvraag sturen wij u alvast de faktuur toe van uw bestelling. Normaliter wordt de faktuur u meegegeven bij afhalen of opgestuurd naar het postadres zoals opgegeven bij het bestellen.
Betaling per bank vooraf o.v.v. uw ordernummer kunt u doen op rekening: 46.29.63.721
t.n.v. Costuummagazijn A.T. de Wit BV.

Tevens kunt u gebruik maken van de "Ideal" betaalmogelijkheid van onze website. Makkelijk en snel betalen met uw pinpas via uw eigen bankomgeving.

Bezig met laden...